• Reklamační řád

Reklamační řád

Jelikož jsme výrobci většiny nabízeného zboží,  můžeme našim zákazníkům nabídnout i pozáruční servis a opravy.
Naše švadlena si hravě poradí s případnými nehodami, které Vaši čtyřnozí miláčkové způsobí - rozkousané zipy, matrace, části boxů apod - nic není problém.
Nabízíme také náhradní díly, komponenty, individuální možnost úprav a zakázkové výroby.

V případě zájmu o opravu nás kontaktujte na tel. čísle 777 849 955, kde s Vámi dohodneme podmínky opravy, odsouhlasíme si cenu, termín vyhotovení apod.

Reklamace:
Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Pokud se během této doby projeví výrobní vady, má zákazník právc výrobek reklamovat.
Za dobu našeho působení v oboru již máme vyselektovány  odolné materiál, technologie výroby a spolehlivé dodavatele, takže se můžeme pochlubit naprosto minimálním procentem reklamací  týkajících se výrobních vad. Pokud by se však přesto nějaká nepříjemnost vyskytla, postupuje se dle běžného reklamačního řádu v souladu s občanským zákoníkem - viz obchodní podmínky.

Výměna zboží a vrácení peněz
Pokud správně neodhadnete velikost nebo Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete ho  vyměnit nebo vrátit.
Při výměně by měl být dodržen následující postup:
1) Pokud si zákazník přeje zboží vyměnit, musí nás o této skutečnosti informovat nejpozději do 14 dní od převzetí zboží a pak do 5ti dnů od zaslání požadavku na výměnu zboží zaslat na adresu prodejce.  
Zboží však můžeme  vyměnit i po uplynutí této zákonné lhůty, (např. pokud se jedná o vánoční dárek, nebo jestliže kupující až později zjistí, že mu zboží nevyhovuje). Toto však nesmí být použité nebo znečištěné.
2) Nevyhovující zboží je nutné zaslat na adresu All4pet s.r.o., Němčany 45, 684 01. Zásilka musí obsahovat písemnou žádost o výměnu zboží, případně číslo účtu kupujícího, kam prodejce nejpozději do 10 dnů od vrácení  nevyhovujícího zboží vrátí peníze. Kupující má nárok na vrácení částky odpovídající pouze hodnotě zboží, nárok se nevztahuje na náklady spojené s dopravou.  Stávající faktura bude dobropisována a nové zboží bude zasláno na základě nové objednávky, kterou kupující učiní buď prostřednictvím e-shopu nebo písemně v přiloženém dopise. Prodávající si vyhrazuje právo nevyhovět požadavku kupujícího, pokud by zboží bylo ušpiněné nebo znehodnocené použitím. 
3) Zákazník má také právo do 14 dní odstoupit od smlouvy a prodejce je povinen nejpozději do 10ti dnů od vrácení zboží na jeho adresu  zaslat částku za zboží na účet uvedený kupujícím.
Podmínky od stoupení od smlouvy jsou stejné jako při výměně zboží. Více obchodní podmínky