• Reklamace - opravy

Reklamace - opravy - výměna

1) Oprava
2) Reklamace
3) Výměna zboží a Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
 
1) OPRAVA:
Jelikož jsme výrobci většiny nabízeného zboží,  můžeme našim zákazníkům nabídnout i pozáruční servis a opravy.
Naše švadlena si umí poradit s případnými nehodami, které Vaši čtyřnozí miláčkové způsobí - rozkousané zipy, matrace, části boxů apod.
Nabízíme také některé náhradní díly, komponenty, individuální možnost úprav a zakázkové výroby.

Cena opravy skládacího boxu:
Cena opravy se odvíjí od náročnosti opravy a ceny materiálu spotřebovaného na opravu.
Pro začátek stačí napsat na email objednavky@email.cz, popsat poškození a přiložit fotky.
Náhradní obaly na skládací box:
Někdy je lepší zakoupit rovnou náhradní obal na box, jež vychází přibližně na polovinu prodejní ceny boxu.
Na dotaz Vám sdělíme, které obaly na box jsou momentálně k dispozici a za jakou cenu.
Důležité:
Podmínkou opravy je, že box předáte VYPRANÝ a ČISTÝ. Nevyprané boxy do opravy nepřevezmeme. Box dodejte bez kovové konstrukce, tašky pro přenos a podložky.
Převzetí boxu do opravy:
-
osobní převzetí na adrese naší provozovny v předem smluvený čas
- zaslání na adresu provozovny na vlastní náklady
- převzetí na chovatelské výstavě na prodejní ploše All4pet
Předání opraveného boxu:
- osobní předání na adrese naší provozovny v předem smluvený čas
- zaslání přepravcem DPD na Vaši adresu (platba dobírkou=poštovné 120,-Kč, platba převodem=poštovné 79,-Kč)
- předání na chovatelské výstavě na prodejní ploše All4pet
Adresa provozovny:
All4pet s.r.o., Slovanská 758, 681 01 Slavkov u Brna (areál Destila, první budova nalevo, přízemí

2) REKLAMACE:
Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Pokud se během této doby projeví výrobní vady, má zákazník právo výrobek reklamovat.
Za dobu našeho působení v oboru již máme vyselektovány odolné materiály, technologie výroby a spolehlivé dodavatele, takže se můžeme pochlubit naprosto minimálním procentem reklamací týkajících se výrobních vad. Pokud by se však přesto nějaká nepříjemnost vyskytla, postupuje se dle běžného reklamačního řádu v souladu s občanským zákoníkem - viz obchodní podmínky.

3) VÝMĚNA ZBOŽÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ 14 DNŮ:
Pokud správně neodhadnete velikost nebo Vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete ho vyměnit nebo vrátit.
Při výměně by měl být dodržen následující postup:
1) Pokud si zákazník přeje zboží vyměnit, musí nás o této skutečnosti informovat nejpozději do 14 dní od převzetí zboží a pak do 5ti dnů od zaslání požadavku na výměnu zboží zaslat na adresu prodejce.  
Zboží však můžeme  vyměnit i po uplynutí této zákonné lhůty, (např. pokud se jedná o vánoční dárek, nebo jestliže kupující až později zjistí, že mu zboží nevyhovuje). Toto však nesmí být použité nebo znečištěné.
2) Nevyhovující zboží je nutné zaslat na adresu All4pet s.r.o., Němčany 45, 684 01. Zásilka musí obsahovat písemnou žádost o výměnu zboží, případně číslo účtu kupujícího, kam prodejce nejpozději do 10 dnů od vrácení  nevyhovujícího zboží vrátí peníze. Stávající faktura bude dobropisována a nové zboží bude zasláno na základě nové objednávky, kterou kupující učiní buď prostřednictvím e-shopu nebo písemně v přiloženém dopise. Prodávající si vyhrazuje právo nevyhovět požadavku kupujícího, pokud by zboží bylo ušpiněné nebo znehodnocené použitím. 
3) Zákazník má také právo do 14 dní odstoupit od smlouvy a prodejce je povinen nejpozději do 14ti dnů od vrácení zboží na jeho adresu  zaslat částku za zboží na účet uvedený kupujícím.
Podmínky od stoupení od smlouvy jsou stejné jako při výměně zboží. Více obchodní podmínky
 

Vzorové formuláře: 

Reklamační list

Odstoupení od smlouvy - vzor