Vážení zákazníci, naše provozovna na ulici Slovanská 758 prochází od 1.3. rekonstrukcí. Najdete nás na adrese provozovny Němčany 45. Děkujeme za pochopení

Pozáruční servis - opravy - reklamace

1) OPRAVY:

Jelikož jsme sami výrobci nebo oficiální distributoři většiny nabízeného zboží,  můžeme našim zákazníkům nabídnout i pozáruční servis a opravy.
Naše švadlena si umí poradit s případnými nehodami, které Vaši čtyřnozí miláčkové způsobí - rozkousané zipy, matrace, části boxů apod.
Nabízíme také některé náhradní díly, komponenty, individuální možnost úprav a zakázkové výroby.

Cena opravy skládacího boxu:
Cena opravy se odvíjí od náročnosti opravy a ceny materiálu spotřebovaného na opravu.
Pro začátek stačí napsat na email objednavky@all4pet.cz, popsat poškození a přiložit fotky.
Náhradní obaly na skládací box:
Někdy je lepší zakoupit rovnou náhradní obal na box, jež vychází přibližně na polovinu prodejní ceny boxu.
Na dotaz Vám sdělíme, které obaly na box jsou momentálně k dispozici a za jakou cenu.
Důležité:
Podmínkou opravy je, že box předáte VYPRANÝ a ČISTÝ. Nevyprané boxy do opravy nepřevezmeme. Box dodejte bez kovové konstrukce, tašky pro přenos a podložky.
Převzetí boxu do opravy:
-
osobní převzetí na adrese naší provozovny v předem smluvený čas
- zaslání na adresu provozovny na vlastní náklady
- převzetí na chovatelské výstavě na prodejní ploše All4pet
Předání opraveného boxu:

- osobní předání na adrese naší provozovny v předem smluvený čas
- zaslání přepravcem DPD na Vaši adresu (platba dobírkou=poštovné 160,-Kč, platba převodem=poštovné 120,-Kč)
- předání na chovatelské výstavě na prodejní ploše All4pet
Adresa provozovny:
All4pet s.r.o., Němčany 45, 684 01

2) REKLAMACE:

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Pokud se během této doby projeví výrobní vady, má zákazník právo výrobek reklamovat.
Za dobu našeho působení v oboru již máme vyselektovány odolné materiály, technologie výroby a spolehlivé dodavatele, takže se můžeme pochlubit naprosto minimálním procentem reklamací týkajících se výrobních vad. Pokud by se však přesto nějaká nepříjemnost vyskytla, postupuje se dle běžného reklamačního řádu v souladu s občanským zákoníkem - viz obchodní podmínky.

Vzorové formuláře: